Procrastinaiton Timelapse

Her er en timelapse video eg laga til prosjektet mitt om prokrastinering. Videoen blei filma over tre dagar, og består av rundt 2700 bilder. Her får du ein godt innblikk i korleis en typisk dag for ein grafisk design student er, og kor mykje tid som faktisk går med til skulearbeid.  I etterkant synst eg det er interessant å sjå kva eg faktisk gjer på når eg ‘jobbar hardt’ og ‘har det so jævlig travelt’. Eg veit at eg ikkje er den som jobbar raskast, men at eg var så ineffektiv var eg ikkje forberedt på.

Lenge leve sjølvinnsikta..

 

Leave a Reply

